T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / BAYRAKLI - Osman Faruk Verimer İlkokulu

Happy Kids With Steam Projesi

2021-2022 Eğitim-Öğretim yılında 3/G sınıfı öğrencileri,sınıf öğretmeni Sibel KARA'nın rehberliğinde "Happy Kids With STEAM" projesine katıldılar.

Proje hakkında

Çocukların en sevdiği STEAM aktiviteleri.
STEAM, farklı disiplinleri bir araya getirmek, problem çözme, ürün tasarlama, yaratma, eleştirel düşünme, takım çalışması, teknoloji kullanımı gibi 21. yüzyıl becerilerini geliştirmek ve günlük hayatta karşılaştıkları problemlere çözüm üretme becerisi kazandırmaktır.
Çocukların 21. yüzyıl becerilerini STEAM ile küçük yaşta edinmeleri, günlük yaşamlarını ve eğitim hayatlarını daha eğlenceli hale getirecek ve akademik başarılarını artıracaktır.
Çocuklar için oluşturacağımız etkinliklerle hem eğlenecekler hem de farklı okul ve ülkelerden arkadaşlarıyla birlikte çalışmanın mutluluğunu yaşayacaklar.
Öğrenciler aktif görevler alarak, çalışmalarını ve becerilerini arkadaşlarıyla paylaşarak kendilerini ifade etmenin keyfini yaşayacaklardır.
Bu projede; Çocukların eğlenerek ürünler yaratacakları, hayatları üzerine inşa edilen aktivitelerde mutluluğu yaşayacakları, farklı ülkelerden arkadaşlarıyla bir araya gelerek iletişim ve işbirliğini sağlayacakları bir projedir.

HEDEFLER

-Yaratıcı çabaları geliştirmek ve en üst düzeye çıkarmak için kendi fikirlerini detaylandırır, iyileştirir, analiz eder ve değerlendirir.
-Başkalarıyla yaratıcı bir şekilde çalışmak, yeni fikirleri etkili bir şekilde geliştirir, uygular ve iletir.
-Yeni farklı bakış açılarına duyarlıdır ve grup girdisini ve geri bildirimi çalışmaya dahil eder.
-Yaratıcılığı ve özgünlüğü açıklar ve yeni fikirleri benimsemek için dünya koşullarını anlar.
-Değişime uyum sağlama Çeşitli rollere, iş sorumluluklarına, programlara ve bağlamlara uyum sağlar.
-Övgüleri, aksilikleri ve eleştirileri hoş karşılar.
-Çok kültürlü ortamlarda bile uygulanabilir çözümlere ulaşmak için farklı görüş ve inançları anlar, müzakere eder ve dengeler.
-Hedef ve Zaman Yönetimi Somut ve soyut başarı kriterleri ile hedefler belirler.
-Farklı takımlarda etkin bir şekilde çalışmak Kültürel farklılıklara saygı gösterir ve çeşitli sosyal ve kültürel geçmişlerden gelen insanlarla etkin bir şekilde çalışır.

ÇALIŞMA SÜRECİ

Proje Ekim ayında başlayacak ve Mayıs ayında sona erecek. Proje ortaklarının daveti, ortakların, okulların ve şehirlerin tanıtımı, afiş ve logoların hazırlanması, iletişim için kapalı gruplar ve hesap gruplarının oluşturulması Ekim ayında gerçekleşecek. Her ay bir etkinlik düzenlemek için bir çalışma programı düzenlenecektir. Aktiviteler kolay ve basit bir şekilde organize edilecektir. Etkinlikler diğer okullarla işbirliği içinde yürütülecektir. Her okul etkinliği için öğrenci ve okul öğrencilerinden oluşan öğrenci grupları oluşturulacaktır. Gruplar, bloglar, materyaller ve kapalı gruplar halinde eğitim platformlarında paylaşılacaktır. Çalışma fotoğraf, video, sunumlarla kayıt altına alınacak ve Web 2.0 araçları kullanılarak yapılacaktır. Ortak okullar arasında iletişim bilgileri alınacak ve bir video konferans düzenlenecektir.

BEKLENEN SONUÇLAR

Öğrencilerimiz sınıfta (BİT ve Web 2.0 araçlarıyla oyun oynamak, logo tasarlamak, oy kullanmak, tahta hazırlamak, sunum yapmak, araştırma yapmak, çevre bilincini artırmak vb.) ve okul dışında (sinemaya gitmek) oyun oynayabilirler. , vb.) STEAM ile Mutlu Çocuklar projesinde planladığımız eğitici ve yenilikçi faaliyetlerle. vb.) Birçok etkinliğe katılmalarını ve onlarla paylaşımda bulunmalarını sağlayarak öğrenci merkezli aktif bir öğrenme ortamı oluşturacağız. Beceriler geliştireceğiz. Hazırladığımız proje panosu ile öğretmen, veli ve öğrencilerin projedeki etkinliklere ulaşabilmesi için paylaştığımız linkleri paylaşacak ve STEM becerilerinin eğitimde kullanımı ile öğrencilerimde meydana gelen olumlu değişimi paylaşarak geri bildirim alacağız. 

 

19-11-2021

19-11-2021

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 19.11.2021 - Güncelleme: 18.02.2024 13:55 - Görüntülenme: 191
  Beğen | 0  kişi beğendi

Etiketler :
eTwinning,